logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbliższe szkolenia
24 - 26.02.2016 Wstęp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia
Szkolenia logistyczne
Planowanie produkcji
Zarządzanie zaopatrzeniem
Logistyka dystrybucji
Zarządzanie procesami logistycznymi
Zarządzanie kosztami logistyki
Metody oceny dostawców
Inwentaryzacja
Controlling logistyki
Zarządzanie personelem w logistyce
Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
Zarządzanie magazynem
Zarządzanie zapasami
Zarządzanie transportem i spedycją
Zarządzanie łańcuchem dostaw
GRA LORDS OF CHAIN
Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych

Szkolenia sprzedażowe
Sztuka prowadzenia negocjacji
Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
Sprzedaż pośrednia
Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
Negocjacje zakupowe
Zaawansowane techniki sprzedaży
Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
Trudny Klient
Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
Trening umiejętności sprzedażowych
Coaching negocjacyjny

Zarządzanie personelem
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach logistycznych oraz produkcyjnych

Komunikacja interpersonalna
Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.

Negocjacje
Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.

Praca z zespołem
Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
Budowanie zespołu projektowego.
Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
Inteligencja emocjonalna
Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy

Rozwój osobisty
Osiąganie zaplanowanych celów
Rozwój umiejętności pozwalających radzić sobie z konfliktem
Wypalenie zawodowe - jak się chronić by go nie doświadczyć?
Radzenie sobie ze stresem w relacjach interpersonalnych. Sztuka panowania nad sobą
Budowa wizerunku osobistego w harmonii z otoczeniem