- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

Letnia Szkoła Wizerunku
LETNIA SZKOŁA KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU I AUTOPREZENTACJI
w relacjach zawodowych i pozazawodowych
(warsztaty)
Proponujemy 4 moduły szkoleniowe:
Moduł I
Dobre obyczaje i zwyczaje w pracy i poza nią, czyli jak poprawić swoją pozycję na rynku pracy i poza nim?
zobacz więcej >
Moduł II
Autoprezentacja, czyli jak wykorzystać swoje silne strony do osiągania celów zawodowych i towarzyskich?
zobacz więcej >
Moduł III
Rozwój osobisty, czyli jak podnieść swoją satysfakcję i odnieść sukces zawodowy oraz osobisty?
zobacz więcej >
Moduł IV
Argumentowanie, przekonywanie, wywieranie wpływu, czyli jak asertywnie dbać o swoje interesy?
zobacz więcej >
WPROWADZENIE DO TEMATYKI MODUŁÓW
Każdy z nas, ludzi, chciałby odnosić sukcesy zawodowe i towarzyskie, być postrzegany jako ciekawy rozmówca, profesjonalny pracownik i sympatyczny kolega, którego inni cenią i chcą przebywać w jego towarzystwie.
Aby ten cel osiągnąć, proponujemy Państwu w ramach Letniej Szkoły Kształtowania Wizerunku i Autoprezentacji 4 moduły w formie warsztatu szkoleniowego.
Skonstruowaliśmy tematykę warsztatów w taki sposób, aby podnieść Państwa poziom satysfakcji w życiu zawodowym i osobistym, pomóc Państwu rozwinąć umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych (ubiegania się o pracę, prowadzenia konwersacji, przyjmowania zadań, przekonywania i argumentowania, opanowania form i zwyczajów towarzyskich.
Jest to ogromnie ważne dla ludzi, którzy pragną osiągnąć i utrzymać powodzenie w nowoczesnym świecie interesów, świecie częstych zmian. Aby komunikacja i współpraca pomiędzy ludźmi mogła przebiegać sprawnie, należy zapewnić swobodny przepływ myśli, niezakłócony społecznymi nieporozumieniami, które mogą urazić, którąś ze stron i opóźnić bądź uniemożliwić osiągnięcie celu. Szkolenie umożliwi zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z dobrymi obyczajami i komunikowaniem się w biznesie i na co dzień.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Rozwinięte umiejętności z zakresu:
ADRESACI SZKOLENIA
KORZYŚCI - WARTOŚCI DODANE
METODOLOGIA
Szkolenie prowadzone będzie w formie wykładów i ćwiczeń, które mają na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu objętego szkoleniem.
Przewiduje się wykorzystanie następujących metod przeprowadzenia szkolenia:
CENA NETTO 1-GO MODUŁU SZKOLENIOWEGO:
350,00 zł od osoby
ZAJĘCIA PROWADZI:
Zygmunt Dolata
w relacjach zawodowych i pozazawodowych
(warsztaty)
Proponujemy 4 moduły szkoleniowe:
Moduł I
Dobre obyczaje i zwyczaje w pracy i poza nią, czyli jak poprawić swoją pozycję na rynku pracy i poza nim?
zobacz więcej >
Moduł II
Autoprezentacja, czyli jak wykorzystać swoje silne strony do osiągania celów zawodowych i towarzyskich?
zobacz więcej >
Moduł III
Rozwój osobisty, czyli jak podnieść swoją satysfakcję i odnieść sukces zawodowy oraz osobisty?
zobacz więcej >
Moduł IV
Argumentowanie, przekonywanie, wywieranie wpływu, czyli jak asertywnie dbać o swoje interesy?
zobacz więcej >
WPROWADZENIE DO TEMATYKI MODUŁÓW
Każdy z nas, ludzi, chciałby odnosić sukcesy zawodowe i towarzyskie, być postrzegany jako ciekawy rozmówca, profesjonalny pracownik i sympatyczny kolega, którego inni cenią i chcą przebywać w jego towarzystwie.
Aby ten cel osiągnąć, proponujemy Państwu w ramach Letniej Szkoły Kształtowania Wizerunku i Autoprezentacji 4 moduły w formie warsztatu szkoleniowego.
Skonstruowaliśmy tematykę warsztatów w taki sposób, aby podnieść Państwa poziom satysfakcji w życiu zawodowym i osobistym, pomóc Państwu rozwinąć umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych (ubiegania się o pracę, prowadzenia konwersacji, przyjmowania zadań, przekonywania i argumentowania, opanowania form i zwyczajów towarzyskich.
Jest to ogromnie ważne dla ludzi, którzy pragną osiągnąć i utrzymać powodzenie w nowoczesnym świecie interesów, świecie częstych zmian. Aby komunikacja i współpraca pomiędzy ludźmi mogła przebiegać sprawnie, należy zapewnić swobodny przepływ myśli, niezakłócony społecznymi nieporozumieniami, które mogą urazić, którąś ze stron i opóźnić bądź uniemożliwić osiągnięcie celu. Szkolenie umożliwi zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z dobrymi obyczajami i komunikowaniem się w biznesie i na co dzień.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Rozwinięte umiejętności z zakresu:
- Skutecznego prowadzenia rozmów rekrutacyjnych z potencjalnym pracodawcą
- Poznanie zasad savoir-vivre'u obowiązującego we współczesnych relacjach pomiędzy ludźmi
- Umiejętności przekonywania, argumentowania i asertywnego wyrażania próśb i egzekwowania swoich praw
- Budowania autoprezentacji na drodze do sukcesów zawodowych i osobistych,,
- Pogłębienia wiedzy z zakresu rozwoju osobistego i dążenia do równowagi życiowej
- Pogłębienie umiejętności z zakresu kultury bycia i norm obyczajowych
- Rozwijanie umiejętności zachowania w różnych nietypowych sytuacjach w firmie i świecie biznesu
- Kształtowania umiejętności budowania pozytywnych wzajemnych relacji w rozmaitych sytuacjach zawodowych
- Unikanie niezręczności wprawiających w zakłopotanie
ADRESACI SZKOLENIA
- Osoby zainteresowane kształtowaniem swojego wizerunku w różnych relacjach interpersonalnych z innymi ludźmi,
- Menedżerowie, specjaliści, asystentki, sprzedawcy, pracownicy.
KORZYŚCI - WARTOŚCI DODANE
- Znakomita, swobodna atmosfera
- Dobrze przygotowany Trener prowadzący szkolenie
- Mocno ugruntowana wiedza, wykorzystana we właściwym czasie
- Dobre praktyki, case'y, anegdoty, humor
- Możliwość poznania ciekawych osób
- Przy okazji nauki świetna rozrywka w letnim, wakacyjnym czasie
- "Naładowanie osobistych akumulatorów" przed kolejnym, wytężonym rokiem pracy
METODOLOGIA
Szkolenie prowadzone będzie w formie wykładów i ćwiczeń, które mają na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu objętego szkoleniem.
Przewiduje się wykorzystanie następujących metod przeprowadzenia szkolenia:
- Mini wykład - wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.
- Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty - praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:
- Analiza przypadków
- Rozpatrywanie przykładów z doświadczeń uczestników
- Odgrywanie ról
- Symulacje
- Praca w grupach
- Dyskusja
- "Burza mózgów"
- Ćwiczenia indywidualne
- Wnioskowanie po ćwiczeniach
CENA NETTO 1-GO MODUŁU SZKOLENIOWEGO:
350,00 zł od osoby
ZAJĘCIA PROWADZI:
Zygmunt Dolata
